itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Service Level managementPaslaugų teikimo lygio valdymas (Service Level management, SLM) - tai esminis, visų IT įsipareigojimų vykdymą kontroliuojantis (o tuo pačiu - ir visą IT veiklą reguliuojantis) procesas. Paslaugų lygio valdymas gali gerai veikti tik įgyvendinus kitus procesus, bet, kita vertus, visi kiti procesai yra išties prasmingi, tik esant paslaugų teikimo valdymui: bet kurio IT proceso tikslas - įgyvendinti kliento reikalavimus taip, kaip to nori klientas. Būtent kliento norus formalizuoja ir leidžia kontroliuoti SLM valdomos paslaugų teikimo sutartys. Esminis tikslas, ruošiant paslaugų teikimo sutartis - viską aprašyti nedideliu (minimaliu) skaičių rinkiniu, kiekvieną įsipareigojimą apibrėžiant tam tikru išmatuojamu dydžiu, pvz., gedimų skaičiumi per mėnesį, neveikimo laiku per mėnesį, kartu griežtai apibrėžiant, kas yra paslaugos veikimas, o kas - ne. Veikimą galima apibrėžti, kaip serverio operacijų per minutę skaičiumi, Interneto ryšio kanalo pralaidumu, paketų praradimo procentu, etc. Tipiškais atvejais SLA būna numatyti šie dalykai:
Paslaugų lygio valdymo (Service Level management) procesas giliai susijęs su keliais kitais procesais, ypač - pateikiamumo valdymu (Availability management), kuris nustato, kiek paslauga atitiko įsipareigojimus bei Incident management, kuris veikia priklausomai nuo nustatytų SLA. Diskusija apie paslaugų lygio valdymą KomentaraiAptarimas |
Raktažodžiai
|